عسگر نصیری

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: دی‌ماه بهترین زمان برای جابه‌جایی درختان بلوار جمهوری است.

عسگر نصیری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به آخرین وضعیت پروژه میدان جمهوری، اظهار کرد: برای تعیین تکلیف نهایی این پروژه جلسات متعددی با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، مشاوران و کارشناسان برگزارشده است.

وی بابیان اینکه طرح‌هایی در خصوص چگونگی اجرای این پروژه از سوی کارشناسان ارائه‌شده است، گفت: اجرای این پروژه موافقان و مخالفان زیادی دارد ولی باید هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج توضیح داد: با توجه به اینکه در سردترین فصل سال و موعد خواب زمستانی درختان قرار داریم، اگر بناست این پروژه اجرایی شود باید زودتر نسبت به جابجایی درختان اقدام شود چون اگر مصوبه این پروژه تا آخر بهمن به تصویب نرسد و تصمیم نهایی در خصوص اجرا یا عدم اجرای آن گرفته نشود، با توجه به بیدار شدن درختان، دیگر امکان جابه‌جایی آن‌ها وجود ندارد و  پروژه قابلیت اجرایی خود را از دست می‌دهد.

نصیری در ادامه به آخرین وضعیت پروژه بزرگراه شمالی اشاره کرد و گفت: پایه‌های اصلی پل  «بی یک» به اتمام رسیده و عرشه  آن نیز در حال تکمیل است.

وی اضافه کرد: پل بی یک از بزرگ‌ترین پل‌های بتنی کشور است که در مسیر اجرای پروژه بزرگراه شمالی بر روی رودخانه کرج احداث می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج ادامه داد: اگر با مشکل خاصی مواجه نشویم و اعتبار موردنظر هم تأمین شود، پیش‌بینی می‌کنیم خرداد سال آینده فاز اول این پروژه که تا بلوار خوارزمی است، به بهره‌برداری برسد.

نصیری گفت: بدون شک بهره‌برداری از پروژه بزرگراه شمالی نقش به سزایی در کاهش ترافیک درون‌شهری و تسهیل در تردد خودروها در کرج دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =