ایین بهره برداری از14 هکتار فضای سبز حاشیه اتوبان وتقاطع غیرهمسطح حصارک

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از کاشت ۳۰ هزار اصله درختچه و ۱۰ هزار اصله درخت در حاشیه اتوبان تهران کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، پیمان بضاعتی پور پیش از ظهر امروز در مراسم بهره برداری از فضای سبز حاشیه اتوبان تهران کرج به طول ۱۴ کیلومتر در مسیر رفت و برگشت و تقاطع غیرهمسطح حصارک، اظهار کرد: نمای بصری ورودی های شهر کرج از دیرباز به عنوان دغدغه ای برای مدیریت شهری بوده است.

وی اضافه کرد: اعضای شورای پنجم به کرات بر این مهم صحه گذاشتند و طرحی را برای تخصیص بودجه ایجاد فضای سبز حاشیه اتوبان مصوب کردند و مقرر شده بود این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد و امروز به همت سازمان سیما، منظر، معاونت فنی عمرانی، معاونت خدمات شهر و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج شاهد افتتاح آن هستیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج مساحت فضای سبز ایجاد شده در زیر پل غیر همسطح حصارک را پنج هکتار حاشیه اتوبان را ۹ هکتار اعلام کرد و افزود: برای احداث فضای سبز پل حصارک به متراژ پنج هکتار آسفالت حذف شده است.

بضاعتی پور با بیان اینکه اسقرار سیستم آبیاری نیز در این محل صورت گرفته است، عنوان کرد: نخاله برداری و تسطیح خاکریزی نیز از دیگر اقدامات مجموعه مدیریت شهری برای احداث فضای سبز در این محدوده بوده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در بخش پایانی سخنان خود از حمایت های اعضای شورای شهر و شهردار کرج در این پروژه قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =