پارک شهید ایرانی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج پیشرفت فیزیکی پارک شهید ایرانی را ۹۰ درصد اعلام کرد.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز در خصوص آخرین وضعیت پروژه احداث پارک شهید ایرانی در محله حصارک، گفت: فاز دوم این پارک به مساحت ۱۰ هکتار و با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد مراحل آخر عمرانی را طی می‌کند.

وی با بیان اینکه در این پروژه درختان چند ساله  از گونه های بید - تبریزی و نارون کاشته شده است، گفت: تاکنون دو هزار ۷۰۰ اصله درخت و بالغ بر هفت هزار بوته درختچه کاشته شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: چمن کاری، کاشت گل های فصلی و دائمی و استقرار سیستم آبیاری قطره‌ای از دیگر اقدامات انجام شده در این پروژه است.

بضاعتی پور با اشاره به عملیات جانمایی و نصب مبلمان در این پروژه، افزود: پارک شهید ایرانی با نصب ۱۶ آلاچیق خانوادگی، احداث ۱۶ سکوی نشیمن، دو زمین بازی چند منظوره با وسایل بازی کودکان و سرویس بهداشتی آماده خدمات رسانی به شهروندان منطقه ۵ می شود.

وی اضافه کرد: عملیات احداث پارک ۲۳ هکتار دانایی و طرح پیاده محور تپه مرادآب و  فاز سوم پارک محله ای بین فازی با مساحتی بالغ بر یک هکتار در مهرشهر از دیگر پروژه های در حال اجرا است که با تلاش بی وقفه این سازمان و عوامل اجرای آن در حال تکمیل شدن است.

رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از فضای سبز به عنوان یکی از بخش های مهم و مورد توجه مدیریت شهری یاد کرد و گفت: ایجاد پارک و فضای سبز تاثیر مستقیم بر تعاملات روحی روانی و زندگی روزمره شهروندان داشته و تمامی این آثار بر کیفیت زندگی مردم که اجزای کلیدی توسعه و نشاط و پویایی اجتماعی هستند نقش دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =