غدیر

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: در آستانه فرارسیدن عید غدیر خم، عید ولایت و امامت، کرج آذین‌بندی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، پیمان بضاعتی ضمن گرامیداشت ایام فرخنده عید قربان و عید غدیر، اظهار کرد: معاونت زیباسازی به‌منظور ایجاد جلوه‌های بصری، اقدام به اکران طرح‌های فرهنگی، آذین‌بندی و نورپردازی در سطح شهر کرده است.

وی گفت: نصب پرچم رنگی با طرح‌های مذهبی بر روی عرشه پل‌ها، همچنین نصب ریسه‌های الوان و نوری به متراژ دو هزار متر در سطح بلوارها و میادین و اکران طرح‌های فرهنگی ازجمله این اقدامات است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بر توجه ویژه سازمان به فضاسازی محیطی در مناسبت‌های تقویمی خصوصاً در این دهه مبارک تأکید کرد و توضیح داد: در دهه ولایت و امامت بیش از دو هزار متر بنر در بیش از ۳۵ بیلبورد، ۲۴ استند و در عرشه پل‌ها و زیرگذرها نصب‌شده و علاوه بر این آذین‌بندی ریسه پرچمی به متراژ ۶۰ هزار متر صورت گرفته تا شادباش این ایام با توجه به شیوع ویروس کرونا از کانون‌ توجه شهروندان دور نماند.

بضاعتی پور اضافه کرد: ایجاد جلوه‌های بصری با آذین‌بندی متفاوت در اعیاد مذهبی از سیاست‌های اصلی این سازمان به‌منظور ترویج فرهنگ اسلامی در سطح شهر است و این فضاسازی‌ها موجب ترویج روحیه نشاط میان شهروندان و ایجاد فضای متناسب برای این اعیاد می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =