جلسه 115

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: کمر مردم کرج بیش از این یارای به دوش گرفتن هزینه طرح‌های استانی و ملی همچون بزرگراه شمالی را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، علی قاسم‌پور در چهاردهمین جلسه علنی شورا که با حضور سرزده علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، برگزار شد بخشی از خواسته‌های مدیریت شهری از مجلس و دولت انقلابی را مطرح کرد.

وی گفت: انتظار داریم دولت قوی و انقلابی، سهمش را در فعالیت‌های مدیریت شهری کرج به طور ویژه پرداخت کند.

وی افزود: حتی ورود استان‌هایی که از مزایای احداث طرح‌هایی همچون بزرگراه شمالی بهره مند می‌شوند برای تامین هزینه‌های این طرح، ضروری است.

رئیس کمیسیون حقوقی و املاک شورای شهر کرج همچنین هزینه‌های قطار شهری را سرسام آور خواند و از نمایندگان مجلس خواست، واسطه اجرای تعهدات دولت در قبال این طرح شوند.

قاسم‌پور، در بخش دیگری به موضوع مظلومیت نیروهای شهرداری‌ها پرداخت و بیان کرد: به رغم دیدگاهی که جامعه نسبت به این قشر دارد، پرسنل شهرداری‌ها از مظلوم‌ترین اقشار هستند و بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌های مرتبط با معیشت و استخدام کارکنان دولت، شامل آنها نمی‌شود.

وی با اشاره به ابطال آیین نامه استخدامی شهرداری‌ها که هم‌اکنون بدون جایگزین مانده است، اذعان کرد: از نمایندگان می‌خواهیم با توجه و نگاه ویژه به لایحه‌ای که از سوی سازمان شهرداری‌های کشور به کمیسیون اجتماعی مجلس وارد شده، نگریسته و به آن رای مثبت بدهند.

رئیس کمیسیون حقوقی و املاک شورای شهر کرج محصول این لایحه را ایجاد امنیت شغلی و معیشتی برای کارکنان شهرداری‌های کشور دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =