22

عضو شورای شهر کرج گفت: بهبود شرایط مالی مردم منجر به رونق اقتصاد هنر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، عمار ایزدیار در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی که در پارک ایران کوچک برگزار شد، اظهار کرد: شهر کرج میزبان اقوام مختلف است و ما به همین دلیل آن را «ایران کوچک» می‌نامیم. این شهر می‌تواند میزبان فرهنگ‌ها، آیین‌ها و هنرهای مختلف کشور هم باشد و صنایع‌دستی تافته‌ای جدا از فرهنگ و هنر نیست.

وی ادامه داد: استان البرز این قابلیت را دارد که میزبان صنایع‌دستی کشور از تمام اقوام و فرهنگ‌ها باشد. اگر بر روی این موضوع کار شود دسترسی به آن بسیار راحت‌تر خواهد بود زیرا در شهرمان از همه اقوام داریم.

عضو شورای شهر کرج افزود: اگر بتوانیم با محوریت پارک ایران کوچک این میزبانی را توسعه ببخشیم و اصطلاحاً در کشور جا بیندازیم، می‌توانیم شاهد رونق اقتصادی در این حوزه باشیم.

ایزدیار گفت: شاید شرایط اقتصادی مردم کمی نسبت به گذشته ضعیف‌تر شده و سهم سبد آن‌ها نسبت به خرید در حوزه فرهنگ، هنر و صنایع‌دستی کاهش پیداکرده است، اما با تدابیر و اقداماتی که دولت آقای رئیسی انجام خواهد داد مقداری شرایط اقتصادی مردم بهتر می‌شود و قطعاً شاهد شکوفایی اقتصاد هنر و صنایع‌دستی هم خواهیم بود.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند،اقتصاد شهری و مشارکت‌های شورای شهر کرج با اشاره به برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در پارک ایران کوچک اضافه کرد: از مجموعه مدیریت شهری تشکر می‌کنیم که این بستر را در این پارک آماده کردند و شاهد استقبال بی‌نظیر شهروندان هستیم، امیدواریم شهروندان ما فقط بازدید نکنند و از جهت حمایت، خرید هم انجام دهند و به شکوفایی هنر و به‌ویژه صنایع‌دستی کمک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =