عمار ایزدیار

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و نیروی انسانی شورای شهر کرج گفت: کارکنان مشمول تبدیل وضعیت ایثارگری شهرداری نگران نباشند، فرایند تبدیل وضعیت تعداد قابل‌توجهی از همکاران در سال جاری انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عمار ایزدیار اظهار کرد: تلاش همکارانمان در حوزه‌های سرمایه انسانی و دفتر نوسازی و تحول اداری که در این چند ماه مجدانه پیگیر فرایند تبدیل وضعیت همکاران ایثارگر و سایر همکاران مشمول، بودند شایسته تقدیر است.

وی افزود: خوشبختانه روند کار به‌سرعت در حال انجام است و در آخرین جلسه این موضوع که روز یکشنبه برگزار شد، بنا شد همکارانی که به آن‌ها پست تخصیص داده‌شده است و فرایند گزینش آن‌ها طی و تأییدیه گزینششان آمده است، صدور حکمشان انجام و از اول اسفند حکم کارگزینی‌شان صادر شود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و نیروی انسانی شورای شهر کرج عنوان کرد: تعدادی از همکاران که نیازمند تخصیص پست هستند و دارای تحصیلات دیپلم و زیر دیپلم هستند، به بعد از جوابیه تحول اداری و تخصیص پست در ساختار سازمانی شهرداری موکول می‌شود.

ایزدیار با اشاره به اینکه برخی از همکاران موضوع تأییدیه استعلام ایثارگری از رده‌های نظامی را منوط به یگان حفاظت آن مجموعه می‌دانستند، گفت: بنا شد که صدور حکم منوط به ارسال استعلام از شهرداری به آن رده نظامی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =