ساخت

سرپرست منطقه چهار شهرداری کرج با بیان اینکه از طریق نظارت و پیشگیری با ساخت و سازهای غیرمجاز مقابله خواهیم کرد، گفت: تخریب و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در جهت احقاق حقوق شهروندی صورت می گیرد.

مصطفی خدابین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اعلام این خبر گفت: به منظور احقاق حقوق شهروندان و در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، ۲۸ برگ اخطاریه جلوگیری از عملیات ساختمانی و ۳۶ برگ اخطاریه گزارش های مرحله ای مهندسان ناظر سازمان نظام مهندسی ابلاغ و صادر شد.

خدابین با بیان اینکه پیشگیری و رفع تخلفات شهری در اولویت اقدامات این منطقه است، گفت: با نظارت دقیق و شبانه‌روزی در سطح منطقه با هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز به‌ صورت جد برخورد و از ادامه عملیات ساختمانی متخلفین جلوگیری می شود.  

سرپرست منطقه چهار کرج اظهار کرد: بررسی و ارائه راهکارهای لازم در مقابله با تخلفات ساختمانی و ساخت و سازهای غیرمجاز امری ضروری است و بدون شک، هماهنگی و تعامل هرچه بیشتر مجریان و پیگیری امورات، موجب نتیجه گیری بهتر در این زمینه خواهد بود.

وی افزود: در کنار توجه به قانون، فرهنگ‌سازی و آشناسازی شهروندان با خطرات و آسیب های ساخت و ساز غیرمجاز می‌تواند مهم‌ترین راهکار برای جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز باشد.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و امکانات و با استفاده از توان اجرایی و عملیاتی، نسبت به جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز اقدام خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =