بازار روز

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج در بازدید از بازار روزهای شهرداری از رضایت قابل قبول شهروندان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، محمد اسدیان در حاشیه بازدید از بازار روزهای شهرداری کرج هدف از این بازدید را بررسی نحوه خدمت‌رسانی به همشهریان در ایام پایانی سال دانست و اظهار کرد: در بازدید های صورت گرفته و گفتگو با شهروندان سطح رضایت مندی مشتریان مطلوب بوده و خدمات و امکانات رفاهی بازار ها مورد بررسی قرار گرفته است.

اسدیان با تاکید بر اینکه در بستر هوشمندسازی بازار روزهای کرج اتفاقی کم نظیر در سطح کشور رخ داده است، گفت: هوشمندسازی قابلیت رصد مقدار ارائه، فروش و پایش نیازمندی به صورت روزانه، ماهانه و سالانه را در اختیار سازمان قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه سطح عمومی خدمات در مدیریت شهری رضایت بخش است، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده مشکلی در بازار روزهای شهرداری کرج در خصوص توزیع میوه شب عید و کالاهای اساسی نخواهیم داشت.  

رئیس مرکز پژوهش ها ومطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج رضایت مندی مردم را از اولویت های مدیریت شهری خواند و گفت: با اطلاع رسانی مناسب و اطمینان خاطر دادن به شهروندان به نقطه عطف خواهیم رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =