تجلیل از شهردار کرج بمناسبت روز شهردار

همزمان با سالروز شهادت شهید باکری و روز شهردار، تعدادی از پاکبانان و سبزبانان شهر به نمایندگی از همکاران خود در دفتر کار مصطفی سعیدی حضور یافته و ضمن قدردانی از سیاست های حمایتی دوره جدید مدیریت شهری در قبال نیروهای خدمات شهری، با اهدای شاخه های گل این مناسبت را به وی تبریک گفتند.

به گزارش کرج امروز، با تبسمی بر چهره و با لباسِ کار و شاخه های گل در دست وارد دفتر شهردار شده و به ترتیب بر صندلی ها جای می گرفتند؛ از جوان تا سالخورده در جمع آنها بود، از یکدیگر شنیده بودند که امروز ۲۵ اسفند ماه به عنوان روز شهردار نامگذاری شده و این مناسبت را بهترین بهانه برای قدردانی از زحمات و تلاش های شهردار مردمی کرج یافته بودند، حال و هوایِ طبقه دهم ستاد مرکزی شهرداری امروز بسیار متفاوت و حضورِ پاکبانان و سبزبانان زحمتکش حس خاصی ایجاد کرده بود.

مصطفی سعیدی به گرمی از میهمانانِ خود استقبال کرده و ضمن گفتگوی صمیمی با آنها، از حرکت زیبایِ نمایندگان پاکبانان و سبزبانانِ شریف شهر اظهار شرمندگی کرد و گفت که اگر خدمتی کرده ایم، وظیفهِ انقلابی و جهادی ما بوده و نیازی به قدردانی و تشکر نیست.

پاکبانان و سبزبانان حاضر در جلسه از اینکه حقوق های آنها طی شش ماه گذشته بدون تأخیر پرداخت شده و امسال بیشتر از سنوات گذشته و حتی بیشتر از نیروهای رسمی پاداش و کمک هزینه های رفاهی گرفته اند و مشکلات مربوط به بیمه تکمیلی و سایر دغدغه های آنها نیز به جد در حال پیگیری است، قدردانی نموده و از عملکرد مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری در دوره جدید اظهار رضایت کردند.

غلامرضا رضوانی معاون خدمات شهری شهرداری کرج نیز که در جلسه حضور داشت، طی سخنانی گفت: این اقدام پاکبانان و سبزبانان عزیز خودجوش بوده و بنده نیز از طریق نماینده آنها در جریان این تصمیم قرار گرفتم و بنا شد که افتخار همراهی آنها را داشته باشم و از اینکه خدماتِ ارائه شده تا حدودی رضایت کارگرانِ زحمتکش را جلب نموده، رضایت خاطر قلبی دارم.

مصطفی سعیدی کلیددار شهر با بیان اینکه پرداخت به موقع حقوق و دستمزد کارکنان وظیفه ذاتی شهرداری است، تصریح کرد: اینکه در سنوات گذشته و طی سنتی غلط بیشترین رفاهیات در اختیار نیروهای رسمی بوده و حقوق کارگران خدمات شهری با فاصله چند روزه یا حتی چند هفته ای از آنها پرداخت می شده، با اصلِ عدالت اجتماعی تناقض داشته و در دوره کنونی مورد بازنگری قرار گرفته است. وی با بیان اینکه سیاست های حمایتی از نیروهای خدمات شهری در سال آینده با حمایت های اعضاء شورای شهر وارد فاز جدیدی می شود، افزود: رسالتِ ما پیاده سازی تفکر جهادی و انقلابی و عملکردی مشابه دوران دفاع مقدس است و قطعاً در مجموعه ای که تفکر شهیدانه بر آن حاکم باشد، انتظار دیگری جز اینکه کارگران در صف مقدم تکریم قرار گیرند، نمی رود.

حمایت های ویژه شورای شهر از تحقق مطالبات پاکبانان و سبزبانان

شهردار مرکز البرز در ادامه حمایت ها و همراهی اعضاء شورای شهر کرج در توجه به مطالبات پاکبانان و سبزبانان را قابل قدردانی توصیف کرد و گفت: در سایه اتحاد و همدلی موجود، بی شک سال آینده شاهد تحولات مثبت و اتفاقات خوبی در جهت خدمت رسانی به مردم خواهیم بود، پروژه ها را افتتاح می کنیم و رنگ محرومیت را تا حد ممکن با اجرای طرح های جهای از چهره محلات کمتر توسعه یافته می زداییم.

پاکبانانی که طی سنوات اخیر معمولاً با طومارهای اعتراضی از عملکرد مدیران مناطق یا پیمانکاران در خصوص تأخیرهای حتی چند ماهه در پرداخت حقوق و دستمزد در دفتر شهردار حضور می یافتند، امروز با شاخه های گل و برای قدردانی حضور یافته بودند...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =