ایزدیار

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر کرج گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان می تواند مانع از مهاجرت آنها به پایتخت و یا سایر استان‌ها شود.

عمار ایزدیار در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر کرج در خصوص تحقق شعار سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: با توجه به اینکه شعار سال «تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است، شورای اسلامی شهر نیز سیاست‌های خود را برای تحقق آن در حوزه مدیریت شهری و هوشمند سازی تدوین می‌کند.

اداره شهر با استفاده از روش های سنتی در قرن جدید امکان پذیر نیست

منتخب مردم کرج در دوره ششم شورای اسلامی شهر در ادامه با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری افزود: هر تولیدی نمی تواند گره گشا و مزیت رقابتی و نسبی برای کشور ایجاد کند و از طرفی اداره شهر با استفاده از روش های سنتی در قرن جدید امکان پذیر نیست و ناگریزیم به سمت تجهیزاتی برویم که نیاز امروز مردم است.

ایزدیار تصریح کرد: برخی از شرکت های دانش بنیان به دلیل نبود زیر ساخت ها به پایتخت یا استانهای دیگر مهاجرت کرده اند که در این راستا باید با برنامه ریزی جلوی مهاجرت شرکتها را گرفته و از ظرفیت آنها برای حل معضلات شهری در حوزه های مختلف شهری همچون در بحث حوزه حمل و نقل ترافیک شهری، تسهیلات رفاهی برای شهروندان استفاده کنیم.

عضو شورای شهر کرج بیان کرد: امیدواریم اقدامات مدیریت شهری و شورای شهر صرفاً بر اساس شعار سال و شتاب زده نباشد و از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان به نحو احسن استفاده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =