• ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
  • کد خبر: 80504
6 - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: در راستای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر، هدایت آب‌های سطحی و سهولت تردد شهروندان، معابر گلدشت جدولگذاری می‌شود.

منوچهر غفاری در گفت‌وگو با کرج امروز با اشاره به آغاز عملیات بهسازی و جدولگذاری خیابان گلدشت شمالی اظهار کرد: برای اتمام این پروژه علاوه بر حجم قابل توجه خاکبرداری و تسطیح، جدول گذاری به طول ۸۰۰ متر و کانیوا به طول ۸۰۰ متر اجرا خواهد شد.

غفاری میزان اعتبار این پروژه را ۲۳ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: جدوگذاری معابر خیابان گلدشت در راستای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر، هدایت آب‌های سطحی و سهولت تردد شهروندان اجرایی شده است.

وی با اشاره به اجرای مستمر پروژه‌های عمرانی به منظور ساماندهی معابر سطح منطقه گفت: بهسازی معابر با اولویت مناطق کم برخوردار در دستور کار منطقه قرار دارد.

غفاری اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشتر خیابان‌ها و معابر این منطقه از قدمت زیادی برخوردار هستند و نیاز به زیرسازی و انجام اقدامات عمرانی به منظور ساماندهی این معابر در سطح منطقه از سوی حوزه عمران احساس می‌شود.

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج در پایان خاطرنشان کرد: این اقدامات باعث تحولات ساختاری مثبتی خواهد شد که رضایتمندی شهروندان و ارتقای کیفی و کمی محلات را در پی خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =