شهردار

شهردار کرج تاکید کرد: پیاده‌سازی معماری سازمانی در شهرداری کرج نتایج مثبت فراوانی را به دنبال دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها افزایش بهره‌وری سازمانی است.

مصطفی سعیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با تاکید بر ضرورت بهبود خدمات‌رسانی از طریق هم‌راستاسازی فناوری اطلاعات و کسب و کار، اظهار کرد: تحقق این مهم  مستلزم یکپارچه‌سازی اطلاعات و سیستم‌های اطلاعاتی و سرویس‌های سازمانی، باز طراحی و بهبود فرایندها و ساختار، مدیریت سبد پروژه‌ها و فراهم سازی ابزارهای لازم جهت مدیریت تغییر و پیچیدگی سازمان الزامی است.

سعیدی با تاکید بر اینکه معماری سازمانی راه‌گشای این مهم است، گفت: هدایت و کنترل یک سازمان منوط به داشتن توصیف دقیقی از وضعیت موجود و چشم‌اندازی روشن از وضعیت مطلوب است.

وی توضیح داد: از دیگر موارد مهمی که برای کارکرد مثبت و ایده‌آل یک سازمان لازم است، ‌داشتن نقشه راه مناسب جهت تحقق وضعیت مطلوب می‌باشد.

شهردار کرج حرکت از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب و اثربخش در ساختار شهری را امری مهم و ضروری  ارزیابی کرد و افزود: آنچه می‌تواند در این راستا موثر واقع شود، اجرای طرح معماری سازمانی در شهرداری کرج است.

سعیدی با اشاره به نتایج اجرای این طرح اظهارداشت: اجرای طرح معماری سازمانی به مدیران شهرداری کمک می کند تا پیوسته فاصله سازمان را از وضع مطلوب بسنجند.

وی ادامه داد: افزون بر این با اجرای پروژه‌های گذار و طرح‌های انتقالی مبتنی بر یک نقشه راه مناسب، می‌توان جهت رسیدن به چشم‌انداز بهینه و چابک‌سازی سازمانی نیز گام‌های موثری برداشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =