حسین مهاجری

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج از برگزاری اولین نشست مجمع مشورتی روسای کمیسیون شهرسازی و معماری شهرهای البرز به میزبانی شورای شهر کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حسین مهاجری اظهار داشت: کمیسیون‌های شهرسازی و معماری بنا بر مأموریت‌های محوله، نقش محوری در مدیریت شهری داشته و تحول در این عرصه می‌تواند منجر به تغییر و تحول در همه عرصه‌های مدیریت شهری شود.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج افزود: به‌منظور هم‌افزایی و ارتقای نقش و جایگاه آن در نظام تصمیم سازی و تصمیم‌گیری و تأثیرگذاری در سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های حوزه شهرسازی و معماری شهرهای کشور و اتخاذ تصمیم‌های مشترک در راستای ارتقای کیفیت محیطی شهرها و زندگی شهروندان، اولین اجلاس مجمع مشورتی روسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری مراکز استان‌ها طی بهمن ماه گذشته در تبریز برگزار شد.

مهاجری تصریح کرد: با توجه به تصمیمات متخذه و مشورت به‌عمل‌آمده در جهت انتقال و حل مسائل و مشکلات اساسی و ساختاری حوزه شهرسازی و معماری مراکز استانها، اولین نشست مشورتی روسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری استان البرز برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: این نشست در روز سه‌شنبه (۲۶ مهرماه) از ساعت ۸ الی ۱۲ به میزبانی شورای اسلامی شهر کرج برگزار می‌شود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =