دپوی زباله

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از تخلیه و پاکسازی دپوی زباله منطقه ۷ واقع در بلوار انرژی اتمی _ جاده محمودآباد خبر داد و افزود: این عملیات در سه مرحله در منطقه صورت گرفته است.

محمدرضا خسروی در گفت‌وگو با کرج امروز، عنوان کرد: این طرح با هدف حفظ محیط زیست شهری و کاهش نازیبایی‌های بصری در سطح مناطق ده‌گانه شهر کرج به صورت مستمر در حال اجراست.

وی با اشاره به برنامه‌های جامع مدیریت شهری در حفظ محیط زیست و جلوگیری از انتشار آلودگی‌های زیست محیطی گفت: به همت همکاران در سازمان مدیریت پسماند سومین مرحله از عملیات جمع آوری و پاکسازی  زباله ها و پسماندهای حجیم دپو شده در منطقه ۷ واقع در بلوار انرژی اتمی _ جاده محمودآباد اجرا شد.

این مسئول اضافه کرد: عملیات مذکور با بگارگیری یک دستگاه لودر و ۲۰ کامیون کمپرسی جهت انتقال بیش از ۵۰۰ سرویس از پسماندها به مرکز دفن حلقه دره صورت پذیرفته است.

خسروی با اشاره به اینکه سازمان مدیریت پسماند با تمام توان و امکانات در اختیار تلاش می‌کند تا شهری زیبا و عاری از زباله داشته باشیم گفت: تحقق این امر نیاز به مشارکت شهروندان نیز دارد و می‌طلبد شهروندان در اجرای برنامه های مدیریت شهری ما را یاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =