هفته تربیت بدنی

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و جوانان شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت نقش ورزش در سلامت شهروندی بر ضرورت ارائه راهکارهای مناسب جهت استفاده بهینه شهروندان از اماکن ورزشی تاکید کرد.

به گزارش کرج امروز، حجت الاسلام علیرضا سعیدی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در اداره نگهداری تجهیز و توسعه اماکن ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج حضور یافت و ضمن تبریک این روز به پرسنل این مجموعه گفت: یکی از وظایف مدیریت شهری ایجاد شرایط مناسب برای تسهیل در رفاه زندگی شهروندی است که فراهم آوردن امکانات ورزشی نیز از جمله این وظایف و خدمات به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: در حال حاضر  شاهد برگزاری ورزش همگانی در پارک‌های سطح شهر هستیم و امید است جهت ترویج فرهنگ ورزش همگانی به منظور ارتقای سطح سلامت شهروندان اماکن بیشتری در اختیار شهروندان قرار گیرد.

در ادامه این دیدار محسن برجی، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج و معاون شهردار ضمن قدردانی از حمایت‌های همه جانبه اعضای شورا به بخشی از اقدامات این سازمان اشاره کرد و اظهار کرد: بدون شک از انتقادات و پیشنهادات نمایندگان مردم نیز به عنوان راهی برای پیشبرد بهتر اهداف سازمان بهره می‌گیریم.

 در ادامه نیز امیر اشتری، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته در زمینه اماکن، مسابقات کارکنان(قهرمان شهر) و ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی ارائه داد.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه حجت الاسلام سعیدی با اهدای لوح تقدیر از پرسنل ورزشی اداره نگهداری و تجهیز توسعه اماکن ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج تجلیل کرد.

ضرورت افزایش اماکن ورزشی برای استفاده عموم شهروندان

ضرورت افزایش اماکن ورزشی برای استفاده عموم شهروندان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =