5

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج از آمادگی کامل نیروهای اجرایی این منطقه در زمان بارش‌ها به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان خبرداد.

حسین عطایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از آمادگی نیروهای اجرای این منطقه در مواجهه با بارش های احتمالی خبر داد و گفت: در این راستا هزار بسته مخلوط نمک و ماسه در معابر پرتردد و حساس و پل‌های سطح منطقه جانمایی و ذخیره شد.

عطایی ادامه داد: همچنین به‌منظور جلوگیری از آب‌گرفتگی‌های بحرانی درمعابر و جلوگیری رخدادهای احتمالی پنج دستگاه پمپ کف‌کش در خدمات شهری منطقه آماده بکار گیری شده است.

وی اضافه کرد: جهت آمادگی کیسه‌های نمک و ماسه، سوله مسقف دپو در منطقه مهیا شده و همچنین ۵۰۰ عدد گونی کنفی به‌منظور پیشگیری از آب‌گرفتگی‌های معابرو هدایت سیلاب‌های احتمالی در زمان بارش شدید آماده‌ شده است.

سرپرست منطقه پنج شهرداری کرج گفت: در راستای هدایت آب‌های سطحی تمامی انهار، منهول ها و کانال‌های روباز و بسته، لایروبی و پاک‌سازی‌شده و به‌طور مستمر مسیرهای آبرو و جوی‌ها نظافت می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مشکل درزمان بارش نزولات آسمانی با شماره ۱۳۷ – ۳۴۵۵۰۲۴۷ تماس گرفته و شهرداری را مطلع نمایند تا همکاران اجرایی خدمات شهری در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام لازم به عمل‌آورند.

جانمایی ۱۰۰۰ بسته مخلوط ماسه و نمک در معابر پرتردد منطقه ۵

جانمایی ۱۰۰۰ بسته مخلوط ماسه و نمک در معابر پرتردد منطقه ۵

جانمایی ۱۰۰۰ بسته مخلوط ماسه و نمک در معابر پرتردد منطقه ۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =