حمیدرضا محمدی

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج گفت: حقوق و مزایای پرسنل با استفاده از ابزارهای قانونی و متناسب با شغل و کارایی پرداخت می‌شود.

حمیدرضا محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز این خبر را اعلام کرد و اظهار داشت: شهرداری کرج با کمک و همراهی شورای اسلامی شهر در قالب مصوبه پرداخت عادلانه حقوق و مزایا فارغ از نوع قرارداد، ساماندهی پرداخت‌ها را دست اقدام دارد و در مراحل نهایی آن می‌باشد.

این مسئول گفت: وجود انواع مختلف قراردادها منجر به آن شده است که بسته به نوع سیاست‌های دولت در خصوص حداقل پرداخت‌ها و میزان افزایش حقوق و مزایا، پرداخت‌های متفاوت به ازای کار یکسان و مشابه در شهرداری داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای اصلاح این موضوع، جلسات متعددی در شهرداری و شورای اسلامی شهر برگزار شده و تاکنون چندین سناریو برای پرداخت در قالب پارامتر متعدد بررسی و مورد ارزیابی قرارگرفته است و طبیعتا بهینه‌ترین روش، آن است که علاوه بر توجه به شغل و کارایی، بیشترین رضایت شغلی را در بر گرفته و قابلیت پیاده‌سازی آن در شهرداری امکان‌پذیر بوده و مطابق با مقررات اداری باشد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج افزود: شهرداری در تلاش است با ابلاغ متمم بودجه و استخراج آخرین محاسبات با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، طی یکماه آتی عدالت نسبی در پرداخت‌های کارکنان شهرداری را به سرانجام برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =