علی قاسمی پور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: لایحه بودجه شهرداری در تاریخ ۳۰ دی ماه تقدیم شورای شهر شد تا با تسریع در بررسی ومصوب کردن بودجه، شرایط آغاز پروژه‌ها را از روزهای نخست سال آینده فراهم کند، پس از بحث و بررسی در کمیسیون تلفیق شورایاسلامی شهر و اعمال تغییرات مدنظر به تصویب نهایی خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج علی قاسم پور ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط شهردارو مجموعه مدیریت شهری در نوشتن لایحه بودجه اظهار داشت: طبق قانون پس از تقدیم بودجه پیشنهادی توسط شهردار، باید کاربررسی آن تا پایان بهمن ماه سال جاری توسط شورای اسلامی شهر به اتمام برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه‌امیدواریم که با بررسی جزییات بودجه در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و سایر حوزه‌ها بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم، اذعان کرد: از ۹ هزار و ۵۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری در حدود ۴ هزارو۱۱ میلیارد تومان هزینه جاری و در حدود ۵ هزارو ۴۰ میلیارد هزینه عمرانی اختصاص یافته است.

این مسئول بیان کرد: بحث تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، رفع معضلات و مشکلات شهری و اصلاح ساختار مدیریتی شهر؛ اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به شهر و …از جمله مهم‌ترین دغدغه اعضای شورای شهر در بودجه سال ۱۴۰۲ است که‌امیدواریم در بخش‌های درآمدی، عمرانی و هزینه‌های جاری بودجه بتوانیم به وضعیت مطلوبی برسیم.

قاسم پور یادآور شد: افزایش رقم کل بودجه شهرداری نسبت به سال گذشته از دغدغه شورای ششم تحقق بودجه و فصول درآمدی آن می‌باشد در همین راستا امیدواریم در سال ۱۴۰۲ به اهداف درآمدی مدنظر در بودجه و در بخش اجرایی برسیم.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر کرج؛ سال گذشته بودجه سال جاری شهرداری با رقمی در حدود ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تصویب شد اما در میانه سال جاری در قالب متمم بودجه با افزایش ۶۰ میلیارد تومانی به رقم ۶ هزار و ۱۶۳ میلیارد تومان رسید.

منتشر شده در تاریخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =