قاسم پور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت شهری به‌صورت ویژه شهر را برای ایام‌الله دهه فجر و استقبال از بهار آماده و در نوروز با نگاه ویژه‌ای به استقبال ماه مبارک رمضان برود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر کرج، علی قاسم پور در نود و سومین جلسه رسمی شورای شهر که با حضور اعضای شورا، شهردار، معاونان، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد حلول ماه مبارک رجب را تبریک عرض کرد و اظهار داشت: امسال هم‌زمانی دهه مبارک فجر، ماه رجب و ایام پایانی سال و همچنین ایام نوروز باستانی و تداعی آن با ماه مبارک رمضان را پیش رو داریم که مسئولیت‌های ویژه‌ای را برای شهرداری رقم می‌زند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج بابیان اینکه شهرداری نهادی است که تعطیلی ندارد و باید به وظایف اجتماعی، خدماتی به‌خوبی عمل کند، افزود: شهرداری طرح استقبال از بهار و دهه مبارک فجر را به نحو احسن با تأکید بر زیباسازی شهر و مشارکت مردمی اجرایی کند.

قاسم پور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه اولویت ما پرداخت به‌موقع حقوق کارکنان است، بیان کرد: از شهردار و معاونت مالی اقتصادی شهرداری درخواست دارم با توجه به نزدیک شدن ماه پایانی سال علاوه بر پرداخت به‌موقع حقوق کارکنان مجموعه مدیریت شهری مزایا و مباحثی که در بودجه سال جاری دیده‌شده است را هر چه سریع‌تر پرداخت کند.

وی به بیانات امام‌جمعه کرج در خصوص بهره‌برداری از قطار شهری اشاره و اذعان کرد: آیت‌الله حسینی همدانی در نطق نماز جمعه اعلام کردکه بهتر است قبل از بهره‌برداری، کارشناسی دقیقی غیر از افرادی که درصحنه فعالیت می‌کنند انجام بگیرد تا خطری متوجه مردم در آینده نباشد در این راستا از شهردار، رئیس سازمان و همکاران قطار شهری درخواست می‌کنم که پس از بررسی کارشناسی فنی نکاتی که امام‌جمعه محترم بازگو کرده‌اند بررسی و برطرف و نتیجه آن را به دفتر امام‌جمعه و شورای شهر ارائه دهند.

قاسم پور تأکید کرد: در جلسه گذشته نکاتی را اعلام کردم شاید بایستی ادامه‌دار و در رابطه با برخی مسائل با مردم سخن گفته شود در این راستا فرصت بودجه برنامه‌ریزی برای شهر و اقدامات شهرداری امروز در اختیار شورای اسلامی شهر و شهرداری که به نمایندگی شهردار در حال برنامه‌ریزی است، را داریم اگر همین فرصت برای عرض‌اندام برخی‌ها غنیمت شمرده می‌شود بدانند اعضای شورای اسلامی شهر با دقت و ظرافت و با همکاری شهردار و مدیران شهری تلاش می‌کنند که بساط برخی از دخالت‌ها از نوع نامیمون را جمع آوری کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج بابیان اینکه از مردم و برای مردم هستیم خاطرنشان کرد: امید است با تداوم حمایت‌های شورای اسلامی شهر، مردم و مجموعه مسئولان و کارکنان شهرداری بیش از گذشته در مسیر خدمت به مردم گام برداریم.

منتشر شده در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =