ایزدیار

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج از تعیین و تکلیف املاک واقع در مسیر پروژه بزرگراه شمالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ عمار ایزدیار در تشریح این خبر به مصوبات نود و سومین جلسه رسمی شورای شهر اشاره کرد و اظهار داشت: طی برگزاری جلسات مختلف برخی املاک واقع در مسیر پروژه بزرگراه شمالی بررسی و دو ملک تملک و در اختیار پیمانکار قرار گرفت.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه شهرداری به همراه اعضای شورای شهر با برگزاری نشست‌های گوناگون سعی در تأمین منابع مالی و همینطور رفع معارضین کرده است، تصریح کرد: در این راستا از مجموعه اداره کل املاک و مستغلات شهرداری برای تملک دو ملک در مسیر پروژه بزرگراه شمالی تقدیر و تشکر می‌کنم.

ایزدیار در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری جلسات کمیسیون تلفیق و بررسی بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری اشاره و اذعان کرد: جلسات متعدد کمیسیون تلفیق در راستای تصویب بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ شهرداری آغاز شده است و در حال بررسی بودجه پیشنهادی مناطق، معاونت‌ها و سازمان‌های شهرداری است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در خصوص لایحه درآمد پایدار اشاره و خاطرنشان کرد: در راستای لایحه درآمد پایدار تحول عظیمی در ردیف‌های درآمدی پیش‌بینی شده است که در کمیسیون برنامه و بودجه و تلفیق با نظر اعضای شورای شهر به تصویب خواهد رسید و ملاک عمل مدیریت شهری این مصوبه خواهد بود.

ایزدیار گفت: در این قانون، اصلاح مبنای محاسبه نرخ عوارض نوسازی و تقویت ضمانت وصول این عوارض در چارچوب تشویق و جریمه مؤدی، شامل افزایش عوارض نوسازی، به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع درآمدی پایدار شهرداری لحاظ شده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =