حسین عطایی منطقه پنج

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج از آغاز بکار ستاد استقبال از بهار در این منطقه با رویکرد شهروندمداری و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان خبر داد.

حسین عطایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ عنوان کرد: این منطقه در نظر دارد با ارتقای کیفی و کمی خدمات در سطح شهر گام‌های مطلوبی را بردارد تا شهروندان و مسافران نوروزی شاهد جلوه متمایزی از منطقه باشند و طی ایام نوروز حس طراوت و شادابی همراه با حیات مجدد طبیعت در شهر نمایان شود.

عطایی ادامه داد: در این راستا نخستین جلسه ستاد استقبال از بهار با حضور معاونین و مسئولین مربوطه به‌منظور هماهنگی و ارائه خدمات بیش‌ازپیش به شهروندان و مسافرین و گردشگران برگزار شد .

وی در تشریح برنامه‌های ستاد استقبال از بهار افزود: زیباسازی فضاهای شهری، بازسازی مبلمان شهر، رفت‌وروب، پاک‌سازی، تنظیف معابر و نخاله برداری، شستشوی جداول و تابلوهای راهنمایی و علائم ترافیکی پل‌های عابر پیاده و مخازن مکانیزه سطح منطقه از اهم اقدامات این ستاد است که در راستای اقبال از بهار اجرایی خواهد شد.

عطایی، رنگ‌آمیزی جداول سطح معابر و تجدید خط‌کشی معابر و پایه‌های تابلوهای راهنمایی و رانندگی، لکه‌گیری و آسفالت معابر اصلی، ترمیم مسیرهای حفاری‌شده و لغو مجوز مربوط به حفاری و جلوگیری از حفاری ادارت خدمات رسان در معابر اصلی و فرعی همچنین تعویض و تعمیر باتومی های سطح منطقه را از دیگراقدامات منطقه در این راستا عنوان کرد.

این مسئول، تعویض کاشن تانک‌های سطح منطقه، بازسازی جداول فرسوده و کاشت گل‌های شب بو و بنفشه در بلوارها و عرصه‌های سطح منطقه، و اکاری و کاشت عرصه‌های خالی ورودی و خروجی‌های منطقه همچنین راه‌اندازی مجدد و راه‌اندازی آب‌نماها و رنگ‌آمیزی مبلمان پارک‌ها وتاسیسات و سرویس بهداشتی‌های سطح منطقه  را از اقداماتی برشمرد که تا پایان سال اجرایی خواهد شد.

عطایی اظهار داشت: با توجه به اینکه بلوار شهید شمس (۴۵ متری گلشهر) ازجمله مکان‌هایی است که در ایام پایان سال و نوروز از مکان‌های پرتردد شهروندان برای خرید وگشت واگذار می‌باشد، به‌منظور رفاه حال شهروندان اقدام به نصب ۱۰ عدد نیمکت بتنی طرح سنگی و ۱۰ عدد گلدان بتنی طرح سنگی در قالب طرح استقبال از بهار در این بلوار شده است.

سرپرست منطقه ۵ کرج خاطرنشان کرد: برپایی سفره هفت‌سین، نصب بنر خیرمقدم به مسافران نوروزی و همچنین پیام نوروزی مقام معظم رهبری از دیگر اقدامات منطقه در آستانه سال جدید است.

منتشر شده در تاریخ ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =