شهرسازی مهاجری

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج گفت: با حمایت شورای اسلامی شهر، مدیریت شهری و رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری کرج فاز اول پروژه پارکرود نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهرکرج؛ حسین مهاجری در آخرین بازدید از پروژه پارک‌رود که با حضور برخی از اعضای شورای شهر، شهردار، مدیر عامل سیما منظر، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای، رئیس شورای حل اختلاف و معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان البرز انجام شد، اظهارداشت: اقدامات تکمیلی از قبیل سیستم روشنایی معابر و محوطه، مبلمان، نصب نرده‌های حفاظتی جهت ایمن‌سازی و کاشت اشجار تا پایان سال جاری اقدام شود.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج افزود: در این راستا برای تکمیل فاز اول پروژه پارک‌رود در بودجه سال آینده مبلغ ۲۵ میلیارد تومان به صورت برآورد کل تخصیص داده شد.

مهاجری بیان کرد:‌ امیدواریم با همت مسئولان مربوطه و مدیر پروژه پارک‌رود در نیمه اول سال ۱۴۰۲ فاز اول این پروژه (ضلع غربی رودخانه از محدوده زیر گذر شورا به سمت شمال به فاصله یک کیلومتر) به بهره‌برداری برسد.

وی در خصوص تکمیل پروژه و اتصال آن به دریاچه مصنوعی کرج اذعان کرد: در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری علاوه بر پارکرود موضوع مطالعه و طراحی دریاچه مصنوعی در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج؛ دریاچه مصنوعی کرج از سال‌ها قبل مورد توجه مدیریت شهری است لذا در این راستا تاکنون اقدامی جدی صورت نگرفته است.

مهاجری تأکید کرد: با توجه به رویکرد شورای دوره ششم مطالعه و طراحی این پروژه در ضلع شرقی پارک چمران تا پل فردیس با تأییدات کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج در دستور کار قرار گرفت.

منتشر شده در تاریخ ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۱
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =