املاک

مدیر کل املاک و مستغلات شهرداری کرج گفت: پروژه بازگشایی و احداث ادامه بلوار ماهان غربی در مراحل توافق نهایی بوده و به زودی اجرا خواهد شد.

علی رحیم خانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: طی بازدیدی که با  حضور معاون  فنی و عمرانی و مدیر کل تقاطعات شهرداری کرج صورت گرفت، پروره احداث و بازگشایی ادامه بلوار ماهان غربی پس از جابجایی و نقشه‌برداری و تعریف پروژه و تخصیص اعتبار موردنیاز در مراحل توافق نهایی بوده و به زودی اجرایی خواهد شد.


رحیم خانی اظهار کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت بازگشایی و احداث ادامه بلوار ماهان غربی (شهید ناصربخت) در اراضی موسوم به باغ ارتش، احداث معبر ۳۵ متری به طول ۵۶۰ متر جهت اتصال به بلوار خوارزمی حصارک به زودی وارد فاز اجرا خواهد شد.


این مسئول با تأکید بر تأثیر بسزای بازگشایی و احداث این معبر در رشد و آبادانی شهر گفت: این پروژه موجبات کاهش مشکلات ترافیکی را فراهم خواهد ساخت و دسترسی آسان شهروندان مناطق حصارک و شاهین ویلا را به شرق شهر کرج را تسهیل کرده و به صورت معبر شرقی، غربی تأثیر بسزایی در عبور و مرور شهری دارد.


وی افزود: موضوع پروژه مذکور در اجرای توافقات فی مابین شهرداری کرج و شرکت سمت و سوی توسعه ایرانیان و مطابق با مصوبه کمیسیون ماده پنج، به همت شهردار کرج و اعضا  شورای اسلامی شهر محقق شده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۱

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =