5 - کراپ‌شده

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج ازچاله کنی و کاشت دوهزار و۴۰۰ نهال در سطح منطقه خبر داد و افزود: تا پایان سال سه هزار نهال درقالب طرح استقبال از بهار کاشته می شود.

حسین عطایی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان و ایجاد چهره‌ای زیبا و دلنشین در سطح شهر طرح استقبال از بهار از ابتدای اسفندماه در سطح منطقه اجرایی شده است.

عطایی افزود: فضای سبز از جمله حوزه‌های مهم و قابل توجه در طرح اجرایی استقبال از بهار بشمار می‌رود که اقدامات مربوط به آن بطور ملموس در سطح شهر قابل مشاهده است.

وی در ادامه گفت: رنگ‌آمیزی مبلمان در حاشیه بلوار هوشیار و سرداران و بلوار انقلاب و نوار سبز مقابل شهرداری منطقه انجام شده و در سایر عرصه‌ها ازجمله پارک‌ها و مابقی معابر طی روزهای آتی انجام خواهد شد.

این مسئول افزود: بهسازی و رفع نواقص و رنگ‌آمیزی آبنماهای سطح منطقه همچنین سرویس‌های بهداشتی حاشیه بلوار سرداران و زیر پل سه راه رجایی شهر و پایانه حصارک انجام شده و مابقی سرویس‌ها هم درحال انجام است.

عطایی از اجرای طرح جدید نصب نیمکت بتنی طرح سنگی و گلدان‌های بتنی طرح سنگی در محل گذر شهروندان (پیاده رو) با هدف ایجاد نشاط روحیه رهگذران، خبر داد وافزود: طرح استقبال از بهار با هدف زیباسازی محیط شهری، شادابی و نشاط شهروندان و مسافران نوروزی با نهایت دقت و ظرافت در منطقه اجرایی می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۱




 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =