• ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
  • کد خبر: 82906
جلسه معاون توسعه سرمایه اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور

معاون امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از هماهنگی‌ها صورت گرفته جهت تقویت سرای محله‌ها، تشکیل شورای اجتماعی محلات و برگزاری جشنواره اقوام کشور خبرداد.

کمیل مرادی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر اظهار داشت: انسان موجودی اجتماعی است و نیازهای اجتماعی او در فضاهای جمعی پاسخ داده می‌شود. بر همین اساس فضاهایی با قابلیت پاسخ گویی به نیازهای فرهنگی و اجتماعی انسان ضروری است.


معاون امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با اشاره به برگزاری جلسه‌ای در راستای همکاری متقابل بین دستگاه‌های اجرایی و استفاده بهینه از امکانات در این خصوص گفت: این جلسه با حضور محمدصادق کریمی کیا، معاون توسعه سرمایه اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، موضوعات سرای محله، تشکیل شورای اجتماعی محلات و برگزاری جشنواره اقوام کشور برگزار شد و موارد مربوطه در این جلسه در دستورکار قرار گرفت.


مرادی با اشاره به اهمیت شناخت خرده فرهنگ‌های اقوام غنی ایرانی بیان داشت: با برگزاری جشنواره اقوام کشور، هر قومی این فرصت را می‌یابد که فرهنگ خود را به نمایش بگذارد و قوم خود را به لحاظ مختصات فرهنگی، تاریخی و... به شهروندان معرفی کند.


این مقام مسئول ادامه داد: تقویت سرای محله‌ها و تشکیل شورای اجتماعی محلات با محوریت شور و نشاط اجتماعی از اولویت‌های مهم مجموعه مدیریت شهری کرج است که توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج اجرایی می‌شود.

استقبال از بهار با ایجاد شور و نشاط اجتماعی

منتشر شده در تاریخ ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =