روز طبیعت در کرج

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از تمهیدات ویژه این سازمان جهت آماده‌سازی بوستان‌های کرج برای گرامیداشت۱۳ فروردین (روز طبیعت) خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز ضمن تبریک فرا رسیدن ۱۲فروردین روز جمهوری اسلامی ایران و با اعلام این خبر گفت: همزمان با آخرین روز تعطیلات نوروزی، سبزبانان و واحدهای خدماتی مدیریت شهری تا پایان روز، آماده‌باش بوده و از طبیعت شهر محافظت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: همشهریان عزیزی که از فضای پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها استفاده می‌کنند موظف به رعایت حرمت ماه مبارک رمضان بوده و انتظار می‌رود که از هرگونه تظاهر به روزه خواری، اجتناب کنند.

وی توصیح داد: برای افزایش آگاهی شهروندان و اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی، بنرهایی با موضوعات مختلف آموزشی، اطلاع‌رسانی در سطح پارک‌ها و بوستان‌ها نصب شده است.

این مسئول از توزیع کیسه‌های زباله برای جلوگیری از برهم خوردن نظافت بوستان‌ها خبر داد و گفت: در چند شیفت کاری نظافت بوستان‌ها و تخلیه سطل‌های زباله در دستور کار قرار می‌گیرد.

عاقلی بیان داشت: از شهروندان انتظار می‌رود در روز طبیعت، ضمن رعایت دستور العمل‌های مرتبط با حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی و پیشگیری از بروز هرگونه حریق و یا حادثه، مسئولان مرتبط را در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این آئین ملی یاری کنند و از روشن کردن آتش در بوستان‌ها خصوصاً بر روی چمن بوستان‌ها خودداری کنند.

به گفته این مسئول در خصوص پارکینگ‌های بوستان‌ها نیز هماهنگی شده تا مدیریت به درستی صورت گیرد تا مردم رفاه بیشتری داشته باشند.

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان از تجهیز سرویس‌های بهداشتی و آبخوری‌های پارک‌های سطح شهر خبر داد و اضافه کرد:‌ امید می‌رود که شهروندان در روز طبیعت، لحظات به یاد ماندنی را در پارک‌های کرج داشته باشند.

منتشر شده در تاریخ ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =