5

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: باتوجه به فرا رسیدن بهار و بارش‌های فصلی واحتمال آبگرفتگی وجلوگیری ازسیلابی شدن معابر و هدایت آب‌های سطحی، لایروبی کلیه منهول‌ها و انهار ومسیل‌های سطح منطقه انجام شد.

حسین عطایی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: از آغاز سال جدید و براساس پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمامی کانال‌های اصلی و مسیل‌ها که در زمان بارش باران خطر آفرین هستند، لایروبی و مشکلات بحرانی آن‌ها برطرف شده است.


عطایی ادامه داد: عملیات لایروبی به منظور دفع پساب‌ها، جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع و بروز آب گرفتگی خیابان‌ها و معابر شهری و همچنین حفظ محیط زیست به ویژه در فصل بارش‌ها ضرورت ویژه دارد، که این امر به صورت مستمر درحال انجام وکلیه انهار ومنهول‌ها مورد بازبینی کارشناسان خدمات شهری قرارگرفته است.

لایروبی منهول‌ها، انهار و مسیل‌های منطقه ۵ درحال انجام است




وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع وجلوگیری از بروز آب گرفتگی‌ها وسیلاب در معابر، عملیات پاکسازی و لایروبی کانال‌ها، منهول، انهار و مسیل آبگرفتگی منطقه در دستور کار قرار گرفته است و برنامه‌ریزی لازم جهت لایروبی نقاط آبگیر و در بلوار سرداران، بلوار شهید ایرانی، بلوار هوشیار و... صورت پذیرفته وعملیات مذکوردرتمامی محلات ادامه خواهد داشت.




این مسئول در پایان گفت: متأسفانه در اکثر لایروبی‌های انجام گرفته شاهد خروج زباله‌های شهری و ظروف یکبار مصرف وکیسه‌های تنقلات از کانال‌ها هستیم که این امر نیازمند مشارکت بیش از پیش شهروندان است تا با اجتناب از ریختن زباله در کانال‌ها و انهار از وقوع آبگرفتگی به هنگام بارش‌ها جلوگیری شود.

منتشر شده در تاریخ ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =