• ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
  • کد خبر: 83365
پارک هوشیار

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج از اتمام عملیات عمرانی احداث پارک هوشیار با امکانات مناسب خبر داد.

حسین عطایی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از اتمام عملیات عمرانی فضای سبز خطی درضلع جنوب بلوار هوشیار خبر داد وافزود: اقدامات عمرانی انجام شده شامل جدولگذاری، زیرسازی و روکش آسفالت پیاده راه‌ها به اتمام رسیده وآماده نصب المان پارکی وایجاد فضای سبز درآن توسط فضای سبز منطقه است.


عطایی گفت: توجه به محله‌های کم برخوردار ور فع مشکلات و معضلات و همچنین ساماندهی و توانمندسازی محله‌های آسیب پذیرهمیشه مورد توجه مسئولین مدیریت شهری بوده و هست، که دربازدیدهای صورت گرفته به دلیل مستعد بودن زمینی در ضلع جنوبی بلوار هوشیار برای احداث پارک محله‌ای دردستورکارعمرانی منطقه قرار گرفته و اقدامات اولیه آن توسط عمران منطقه انجام وبه اتمام رسید.

این مسئول ادامه داد: در این راستا یک هزار و ۳۰۰ متر طول جدولگذاری و یک هزار و ۶۰۰ متر مربع زیرسازی (برداشت ومخلوط‌ریزی) و۳۵۰ تن آسفالت‌ریزی در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع صورت گرفته است.


وی، نصب تجهیزات پارکی شامل نیمکت و سطل زباله، ست‌های تندرستی و کاشت گیاه و درخت در بخش ایجاد شده برای فضای سبز را از دیگر اقدامات منطقه در پارک هوشیار برشمرد که در آینده نزیدک اجرایی می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =