قاسم پور

همزمان با هفته گرامیداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا، اعضای ادوار گذشته شورای اسلامی شهر کرج و شهرداران پیشین کلانشهر کرج به دعوت شورای ششم گردهم آمدند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ نشست صمیمی اعضای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران پیشین کلانشهر کرج با بیان خاطرات و سخنرانی‌هایی از اعضای دوره اول تا ششم همراه بود که هر کدام از اعضا به بیان خاطرات و سخنرانی در دوره خود پرداختند.

یاران قدیم و جدید شورای شهر گرد هم آمدند تا با همفکری، تبادل اندیشه و انتقال تجارب برای پیشرفت و توسعه شهر برنامه‌ریزی کنند؛ دوستان و یارانی که هر کدام به ارائه پیشنهاد و نظراتی درباره توسعه شهر پرداختند و با هم‌فکری و تعامل برای تحقق مطالبات مردم پیشگام شدند.

در ابتدای این برنامه نیز علی قاسم پور رئیس شورای اسلامی شهر کرج با خیر مقدم به حاضرین اظهار کرد: به بهانه نهم اردیبهشت سالروز تشکیل شوراها دور هم جمع آمدیم و امیدوارم بتوانیم از تجارب خوب همدیگر برای ساختن شهری آباد و مترقی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شوراها نقش مهمی در اداره امور محلی به عنوان نماینده گان مردم، رکن تصمیم گیر و دارای جایگاه ویژه ای در تمشیت امور محلی و مدیریت امور شهری بر عهده دارند تصریح کرد: این نهاد مردمی دستاورد انقلاب اسلامی و نمود مردم سالاری دینی است که نقش و جایگاه ویژه ای در اداره امور شهرها و روستاها ایفا می کند.

قاسم پور اذعان کرد: شورای شهر تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم بکار بسته تا رضایت مردم را در راستای رفع مشکلات شهری و دغدغه های مردم بردارد.

منتشر شده در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =