عمران بافت فرسوده

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج با اشاره به اهمیت نوسازی بافت‌های فرسوده بر ضرورت احیاء کیفیت محیطی محلات کم‌برخوردار تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهدی فیروزبخت در حاشیه جلسه‌ای که با حضور معاون معماری و شهرسازی، رؤسای سازمان‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی، مدیران مناطق ۱۰ گانه و کارشناسان حوزه‌های مرتبط با بازآفرینی برگزار شد، هدف از برگزاری جلسه را پیگیری مصوبات جلسات ستاد بازآفرینی در جهت اقدامات اجرایی در پیشبرد برنامه‌های در دستور کار سازمان‌ها و مناطق عنوان کرد.

دبیر جلسه کارگروه و رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در خصوص ضرورت احیاء کیفیت محیطی محلات کم برخوردار، مباحث اطلاع و آگاهی‌رسانی از بسته‌های ضابطه‌ای و مالی تشویقی و نیز ضرورت ایجاد میز خدمت در مناطق تابعه با محوریت امور مربوط به محلات هدف و برگزاری جلسات متناظر در مناطق تأکید کرد.

وی در تشریح موضوعات مطرح شده در جلسه مذکور گفت: در این جلسه گزارش جامعی از اقدامات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و معاونت معماری و شهرسازی در سطح شهر و در محلات هدف پیرامون اطلاع‌رسانی بسته‌های تشویقی ارائه شد و همچنین اعضا حاضر در خصوص موضوعاتی همچون شناسایی پروژه‌های بازآفرینی با حداقل تملک، پیاده‌سازی مشوق‌های شهرسازی و مالی در سامانه‌های مربوطه، اعلام ضابطه و صدور پروانه براساس بسته تشویقی، بحث و تبادل نظر کردند.

فیروزبخت با اشاره به صحبت‌های معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج در خصوص اهمیت و ضرورت احیاء بافت‌های ناکارآمد اشاره و بیان کرد: توجه به پیگیری صورت گرفته در قرارگاه مسکن استان و تهیه طرح‌های بازآفرینی از طریق مناطق نیز از تاکیدات معاون شهرسازی بود که در این جلسه مطرح شد.

ضرورت احیاء کیفیت محیطی محلات کم برخوردار کرج

ضرورت احیاء کیفیت محیطی محلات کم برخوردار کرج

ضرورت احیاء کیفیت محیطی محلات کم برخوردار کرج

ضرورت احیاء کیفیت محیطی محلات کم برخوردار کرج

منتشر شده در تاریخ ۱ تیر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =