نشست خبرنگاران با سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری ۱۱۰ جشن محله‌ای به مناسبت عید غدیر با اولویت مناطق کم برخوردار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ ‌امیر اشتری در نشست خبری اصحاب رسانه ضمن پرداختن به فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در اوقات فراغت و همچنین ویژه برنامه‌های عید سعید غدیر اظهار کرد: در بیش از ۱۱۰ جشن محله‌ای با اولویت مناطق کم برخوردار و با هدف توزیع عادلانه سرانه‌های فرهنگی، برنامه های خوبی برگزار خواهد شد.


وی افزود: برگزاری جشن بزرگ غدیر با عنوان "بابای من" به میزبانی کاخ مروارید و با مشارکت سپاه ناحیه امام هادی (ع) و ستاد نماز جمعه، در سیزدهمین روز از تیرماه سال جاری از جمله برنامه‌ها در این زمینه بوده است.


سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان کرد: برگزاری جشن بزرگ آوای غدیر که شامل برگزاری مسابقه مردمی، گروه‌های سرود استانی، مواکب پذیرایی و فرهنگی واقع در پارک تاجیکستان در تاریخ ۱۵ تیرماه و همچنین مشارکت در برگزاری جشن بزرگ دانش‌آموزی به میزبانی دانشکده کشاورزی و با مشارکت انجمن اسلامی دانش‌آموزی در تاریخ ۱۶ تیرماه تنها بخشی از فعالیت‌های این سازمان در این خصوص خواهد بود.


منتشر شده در تاریخ ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =