کامیون

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: تجهیزات و ماشین آلات سازمان جهت خدمات در سطح شهر به صورت روزانه تعمیر و ساماندهی می‌شوند.

محمدرضا خسروی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اینکه ماشین آلات از ارکان اصلی خدمات شهری در شهرها هستند، آماده به کار بودن و سرویس به موقع آن‌ها را عامل تسهیل‌کننده خدمات به موقع خواند و اظهار کرد: برای رفاه حال شهروندان و جهت جمع‌آوری به موقع زباله‌های تولیدی شهروندان از سطح شهر و خدمات‌رسانی گسترده، ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج به صورت روزانه سرویس می‌شوند.
 

وی ضمن اشاره به تعمیر و راه‌اندازی یک دستگاه بالابر پس از پنج سال در سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج افزود: یک دستگاه بالابر که پس از پنج سال بطور کامل تعمیر شد و در مناسبت‌های ملی و مذهبی پیش رو ایام سوگواری محرم وصفر به چرخه خدمات شهر بازگشت و در سال جاری یک دستگاه کامیون کمپرسی به همراه یک دستگاه لودر پس از تعمیرات اساسی به چرخه خدمات‌رسانی بازگشتند.
 

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با تأکید بر سیاست سازمان مبنی بر ارتقای کیفی و کمی ماشین آلات بیان داشت: از سال گذشته با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ماشین آلاتی از جمله بالابر، جرثقیل، کامیون کمپرسی، لودر و ...، پس از تأمین اعتبار با تعمیرو بازسازی به چرخه خدمات‌رسانی اضافه شد.
 

خسروی گفت: اصلی‌ترین حوزه خدمات ارائه شده در بخش تعمیرات، حفظ و نگهداشت کامیون‌ها و ماشین آلات حوزه جمع‌آوری و انتقال پسماند است.
 

وی افزود: تعمیرگاه سازمان به دلیل اهمیت و حساسیت موضوع خدمات‌رسانی شهری و التزام به تعهدات سازمان در خصوص تأمین ماشین آلات خدمات شهری، بایستی همیشه فعال و پویا باشد و با بهره‌گیری از توان عوامل فنی و کارگاهی خود در زمینه‌های مختلف، با تعمیرات و راه‌اندازی ماشین آلات سنگین و سبک توسط پرسنل فنی به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.
 

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج بیان داشت: خدمت به موقع، مستلزم پشتیبانی به موقع تجهیزات است که به صورت شبانه روزی در حال انجام است و در ادامه نیز این خدمات را با کیفیت هر چه بهتری ادامه خواهیم داد.


منتشر شده در تاریخ ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =