تخریب ساختمان های در معرض خطر رانش زمین حصار

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از اتخاذ تمهیدات ایمنی با حضور ماشین آلات و اکیپ‌های عملیاتی در راستای ایمن‌سازی محل و انجام اقدامات پیشگیری از وقوع بحران در پی رانش زمین در محدوده‌ای از اراضی موسوم به تپه الله اکبر منطقه حصار خبر داد.

محمدرضا خسروی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: به محض اطلاع از رانش زمین در منطقه حصار، ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج همراه با اکیپ آتش نشانی در محل حادثه حضور یافتند و اقدامات اولیه پیشگیری از وقوع بحران به سرعت و طبق پروتکل‌های ایمنی و با مشورت و اطلاعِ مقامات بالادستی عملیاتی شد.

به گفته وی، این حادثه هیچ گونه خسارت جانی به همراه نداشت.


خسروی افزود: با حضور معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج، پس از رفع خطر در اولین اقدام تخلیه ساختمان‌های مجاور و معرض خطر در دستور کار قرار گرفت که به لطف خداوند هیچگونه خسارت جانی به همراه نداشت.


رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: با به کارگیری ماشین آلات سازمان عملیات پاکسازی و ایمن‌سازی محل حادثه انجام شده است.


خسروی بیان داشت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، از سازمان‌های خدمت‌رسان است که خدمت به شهروندان را از وظایف اصلی خود می‌داند.


منتشر شده در تاریخ ۲۲ مردادماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =