• ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
  • کد خبر: 84319
جواد چپردار

فرمانده پایگاه بسیج شهیدان نژاد فلاح شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه بسیج ریشه در باورهای اسلامی، انقلابی و مردم دارد، گفت: اگر خانواده از فرهنگ و تفکر غنی بسیج و ارزش های دفاع مقدس برخوردار باشند فرهنگ اسلامی در شهر حاکم می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، جواد چپردار در حاشیه همایش سبک زندگی اسلامی که به همت حوزه ۸ حضرت سیدالشهدا (ع) شهرداری در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد اظهارداشت: بسیج تفکری است که محدود به پایگاه بسبج و حتی مرزها نیست لذا بسیج تفکر احیا، حفظ و توسعه ارزش‌های اسلامی است که باید این رویکرد در اخلاق اسلامی توسط فرماندهان پایگاه ها در بین خانواده ها تبیین و ترویج شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج از بسیج به عنوان مکتب ایثار و فداکاری عنوان و اذعان کرد: رزمندگان و ایثارگران در طول ۸ سال دفاع مقدس با ایثار و رشادت پای ولایت تا مرز شهادت ایستاده اند.

چپردار بیان کرد: از ابتدای دوره ششم شورای اسلامی شهر کرج به جهت ارتباط اعضا شورا با پایگاه های بسیج و مساجد سطح کلانشهر کرج غیر از ردیف های اعتباری تخصیص یافته، مساعدت هایی نیز برای فعالیت های فرهنگی پایگاه های بسیج شهر و مدیریت شهری اختصاص داده است.  

فرمانده پایگاه بسیج شهیدان نژاد فلاح شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه وابستگی و تعلق خاطر به بسیج را جزو افتخارات و تکالیف خود می دانیم افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج خط مقدم برنامه های بسیج در قالب اردوی راهیان نور، مراسم محرم و صفر، اربعین حسینی، یوم العباس و برپایی موکب ها در کنار فرماندهان پایگاه ها بوده ایم و تا حد امکان و بذل جان در کنار مردم هستیم و به این فرهنگ غنی مساعدت خواهیم شد تا آثار معنوی آن در شهر نمود پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =