روز آتشنشان

شهردار کرج گفت: وضعیت آمادگی آتش نشانان در مقابل سوانح مناسب است و در تلاش هستیم با خرید ماشین آلات سنگین به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی را بیش از پیش تقویت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی در آیین بزرگداشت آتش نشانان که با حضور فرماندارکرج، اعضا شورای اسلامی شهرکرج، مدیران شهری و فرماندهان نظامی و انتظامی، آتش نشانان و خانواده‌ایشان در محل باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، با عرض ادب و احترام پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، از آتش نشانان عزیز که جانفشانی می‌کنند و از عمر و جوانی خود می‌گذرند تا مردم در آسایش باشند، قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: اطفا حریق ساختمان‌های بلند مرتبه که در کرج رخ داد، نشان از آمادگی مناسب آتش نشانان شهرمان داشت. به طوریکه بالغ بر ۸۰ نفر بدون مصدومیت از حادثه نجات پیدا کردند.

شهردار کرج خاطرنشان کرد: در حریق برج طالقانی در کنار عزیزان آتش نشان بودم و به تخصصی بودن این شغل پی بردم.

کیانی در ادامه بیان داشت: دو دستگاه ماشین هر کدام به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان در حال خریداری است و به زودی شاهد ارتقای تجهیزات ایمنی شهر خواهیم بود.

وی در پایان به وضعیت معیشتی آتش نشانان اشاره کرد و بیان داشت: هرنوع خدمتی که لازم باشد در خصوص معیشت آتش نشانان انجام می‌دهیم که آثار آن در مجموعه قابل مشاهده است.


منتشر شده در تاریخ ۸ مهرماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =