یساولی آتشنشانی

محمد یساولی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: ۶۸ میلیارد تومان به عنوان بودجه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج به تصویب رسید که تاکنون ۹۵ درصد از آن در ردیف عمرانی تبدیل به قرارداد شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز محمد یساولی؛ در آیین گرامیداشت روز آتش‌نشان، ضمن قدردانی از نگاه ویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به تأمین تجهیزات آتش‌نشانی، اظهار کرد: ۶۸ میلیارد تومان به عنوان بودجه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج به تصویب رسید که تاکنون ۹۵ درصد از آن در ردیف عمرانی تبدیل به قرارداد شده است.


وی افزود: امسال ماموریت سه حریق سنگین را در ساختمان‌های بلندمرتبه داشتیم که آتش‌نشانان توانستند ۸۰ نفر از شهروندان را بدون آسیب از خطر این حوادث نجات دهند.


رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان داشت: طی شش ماه ابتدای سال جاری ۲۴۸ دوره آموزشی از سوی این سازمان برگزار شده که از این تعداد ۱۱۰ مورد در حوزه آموزش شهروندی ویژه شرکت‌ها، ادارات و مؤسسات دولتی و خصوصی؛ ۱۰۵ مورد در حوزه آموزش شهروندی ویژه آتش‌نشانان داوطلب، مدارس و کارآموزان علمی کاربردی و ۳۳ مورد در زمینه آموزش ضمن خدمت ویژه کارکنان بوده است.


منتشر شده در تاریخ ۸ مهرماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =