محمدی

رئیس شورای اسلامی شهر کرج از اعلام آمادگی شورای اسلامی شهر برای همکاری در عرضه محصولات مشاغل خانگی در مراکز شهری، تفریحی و گردشگری کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، مسعود محمدی در همایش گرامیداشت شهر، روستا و عشایر که با حضور استاندار محترم، مدیران استانی و شهری و اعضای شوراهای شهرهای استان البرز در تالار شهیدان نژاد فلاح بر گزار شد، هفته نیروی انتظامی را به زحمتکشان این عرصه تبریک گفت و اظهار داشت: در شورای اسلامی دوره ششم این آمادگی را داریم که در جهت توسعه و حمایت از مشاغل خانگی در مراکز تفریحی مدیریت شهری تعامل کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج بند «ت» تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ را فرصتی بی‌نظیر برای افزایش درآمد مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: امسال با ابلاغ و اجرا شدن این قانون، ساختمان‌هایی که در داخل محدوده‌ شهرها دارای رای قطعی اعاده یا تخریب کمیسیون ماده ۱٠٠ قانون شهرداریها تا پایان ۱۴٠٠ هستند، امکان استفاده از این فرصت را دارند که در راستای اجرای این قانون حدودا ۳۶۰۰ هزار پرونده مورد بررسی قرار گرفت.

محمدی یادآور شد: با این قانون فرصتی بسیار محدود و قانونی بی‌نظیر پیش آمده تا مشکل املاک رای کمیسیون ماده صد کاهش یابد اما مشکلاتی در راستای این قانون برای اکثر شهرها به وجود آمده که روزانه مراجعه کنندگان زیادی دارد از جمله مشکل پرونده املاک قولنامه ای است که باعث این شد تا وصولی از پرونده هایی که بند «ت» تبصره ۶ قانون بودجه است با مشکل مواجه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: بحث صدور پروانه برای املاک قولنامه ای برای شهر کرج و حتی شهرهای اقماری باعث شده مراجعات زیادی به شهرداری و شورای شهر شود که امیدواریم این مشکلات از طریق مراجع ذی صلاح مرتفع شود.

محمدی در بخش دیگری از سخنانش به تکمیل خط ۲ مترو درون شهری اشاره کرد و گفت: در این راستا برای تکمیل این خط از شهرداری فردیس و کمالشهر نیازمند همکاری هستیم.

وی به انتزاع شهر فردیس از کلانشهر کرج اشاره و تاکید کرد: در انتزاع شهر فردیس مشکلات حقوقی همچنان پابرجا است که انشالله با برگزاری جلسات مختلف بتوان این مهم را هر چه سریعتر انجام دهیم.

محمدی به ۳۲ اولویت پروژه های کلانشهر کرج اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه ۲۲ ماه از عمر شوراها باقی مانده است پیشنهاد می دهم که شهرستانها پروژه های الویت دار را تا پایان دوره ششم به بهره برداری برساند که شاهد تحول در استان البرز باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =