نمایشگاه نقاشی عشایر

رئیس سازمان سیما، منظرو فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: مسابقه نقاشی روستا و عشایر در بوستان ایران کوچک در دو بخش بزرگسالان و کودکان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا عاقلی گفت: همواره توجه به ویژگی های تاریخی، فرهنگی و هنری اقوام برای مدیریت شهری کرج از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است.

وی افزود: در همین راستا سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به مناسبت روزهای "روستا و عشایر" و "روز جهانی کودک" اقدام به برگزاری مسابقه طراحی و نقاشی یک روزه در بوستان ملی ایران کوچک کرد.

علیرضا عاقلی افزود: این مسابقه در دو بخش بزرگسالان و کودکان و بدون محدودیت طراحی برگزار شد و بیش از ۸۰ هنرمند آثار خود را در رویدادی یک روزه به قاب تصویر کشیدند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری افزود: پس از تلاش هنرمندان برای نقاشی بناهای روستایی و تاریخی ساختمانهای بوستان ایران کوچک، در نهایت ۳۶ اثر به بخش داوری راه یافت که در پایان ۳ اثر به موفق به کسب رتبه های اول تا سوم، و دو اثر نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

وی رویکرد این سازمان را ارائه خدمات فرهنگی، هنری و اجتماعی مبتنی بر قانون درعرصه های فضای سبز شهری عنوان کرد و افزود: صدها هکتار از اراضی شهر کرج در حال حاضر تحت مدیریت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری قرار دارد و باید در کنار نگاه عمرانی، توسعه و نگهداری، به خرده اتفاقات فرهنگی هنری که میتواند بر روحیه شهروندان تاثیر مثبت داشته باشد و خوشایند حال آنها باشد نیز توجه ویژه ای شود.

گفتنیست مسابقه نقاشی روستا و عشایر از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب در بوستان ایران کوچک جهانشهر با داوری اساتید حسن مویریزی نژاد و اردشیر رستمی برگزار شد.

نفر اول :  نوید برومند - طراحی ساباط

مسابقه بزرگ نقاشی عشایر و روستا در بوستان ایران کوچک برگزار شد

نفر دوم :  زینب عزتی - روستای کندوان

مسابقه بزرگ نقاشی عشایر و روستا در بوستان ایران کوچک برگزار شد

نفربرگزیده :  فریبا صفری - چادر شاهسون
 

مسابقه بزرگ نقاشی عشایر و روستا در بوستان ایران کوچک برگزار شد

منتشر شده در تاریخ 19 مهر ماه 1402
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =