پوستر آیین رونمایی از سردیس شهید عجمیان

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آیین رونمایی سردیس شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان در پارک ملی ایران کوچک با حضور مسئولان شهری و استانی خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲ طی مراسمی و در راستای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و هم زمان با سالروز شهادت شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان آیین رونمایی از سردیس این شهید شاخص با حضور مسئولان شهری و استانی در پارک ملی ایران کوچک برگزار می‌شود.


وی افزود: سردیس شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان ازجنس بتن گلاسه در ارتفاع ۸۰ سانتیمتر و ساخته دست هنرمند فرهیخته الهام خاکپاش است.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، با اشاره به اینکه زبان هنریکی از تأثیرگذارترین ابزارها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که باید جدی گرفته شود، بیان داشت: این سازمان با برگزاری چندین فراخوان هنری از جمله فراخوان طراحی و اجرای نقاشی دیواری سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و اِلمان شهدای تپه موشکی، در محل اصابت موشک در محله اسلام آباد کرج تلاش دارد مفهوم شهادت، ایثار، فداکاری و میهن دوستی را در قالب هنرهای تجسمی و حجمی ماندگار سازد.

آیین رونمایی از سردیس شهید روح الله عجمیان برگزار می‌شود



منتشر شده در تاریخ ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =