جشنواره گرافیک رضوی

معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از کسب رتبه اول هنرمند شاغل مدیریت شهری کرج در بخش بین‌المللی جشنواره گرافیک رضوی خبر داد.

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار داشت: هنرمند شاغل در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج آقای باقر همتی، توانست در بخش بین‌المللی کارتون جشنواره گرافیک رضوی رتبه اول را کسب کند.

وی افزود: اولین دوره رویداد و مسابقه بین‌المللی کارتون که به واسطه قابلیت‌های این زبان بصری به عنوان یک زبان گویا و تأثیرگذار برای همگان در دنیا محسوب می‌شود، با موضوع "مهربانی" برگزار شد و شاهد حضور هنرمندان علاقه‌مند از بین ۵۱ کشور دنیا بوده است و در این میان هنرمندان ایرانی با ۸۱ نفر بالاترین آمار را به خود اختصاص دادند که در نهایت پس از بررسی آثار در دبیرخانه جشنواره و داوری طرح‌های ارسالی، باقر همتی از بین ۳۵۵ نفر هنرمند حاضر، رتبه اول را از آن خود کرد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان کرد: ویژگی این رویداد فرهنگی هنری و بین‌المللی، ارسال ۷۵۰ اثر از ۳۵۵ هنرمند از بین ۵۱ کشور دنیا بوده که با توجه به ظرفیت نمایشگاه، تعداد ۱۵ اثر شایسته حضور در نمایشگاه، ۶ اثر به عنوان آثار شاخص و از بین این تعداد، سه اثر به عنوان آثار اول تا سوم برگزیده شدند.

به گفته اشتری، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج همواره حامی هنرمندان شهر کرج بوده و گام‌های متعددی در حمایت و نکوداشت هنرمندان البرزی برداشته است.

کسب رتبه اول در بخش بین‌المللی جشنواره گرافیک رضوی

کسب رتبه اول در بخش بین‌المللی جشنواره گرافیک رضوی

کسب رتبه اول در بخش بین‌المللی جشنواره گرافیک رضوی
 



منتشر شده در تاریخ ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =