سبزبان در برنامه ارسی شبکه البرز

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در برنامه زنده تلویزیونی ارسی که شب گذشته از شبکه البرز پخش شد از اقدامات سبزبانان و پاکبانان در حوزه‌های مختلف شهری تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علیرضا عاقلی به همراه یک سبزبان نمونه در برنامه زنده تلویزیونی ارسی که شب گذشته از شبکه البرز پخش شد به تقدیر از اقدامات سبزبانان در حوزه‌های مختلف شهری پرداخت و اظهار کرد: حاصل زحمت و تلاش سبزبانان عزیز مدیریت شهری کرج در سطحی وسیع و در جای جای کلان شهر کرج در معرض دیدگان شهروندان است.


وی افزود: حمایت از سبزبانان و پیگیری مطالبات معیشتی آن‌ها نباید فقط درحرف باشد و با حمایت‌های شهردار و اعضای شورای شهر، شاهد تکریم و تحقق مطالبات دیرین پاکبانان و سبزبانان در این دوره هستیم و همواره تلاش داریم برای این عزیزان شرایط بهتری را رقم بزنیم.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان داشت: مجموعه مدیریت شهری کرج امسال در چند برنامه و مراسم ویژه با حضور خانواده‌های سبزبانان و پاکبانان از زحمات و تلاش‌های آن‌ها در نگهداشت و زیبایی شهر تقدیر و قدردانی کرده است.


عاقلی به طرح معرفی کارگران نمونه در هر منطقه اشاره کرد و افزود: سبزبانان نمونه باید الگوی اخلاقی و کارگری سایر کارگران و نیروهای همکار در مجموعه مدیریت شهری باشند و با تلاش بیش از پیش بتوانیم انتظارات به حق مردم و شهروندان عزیزمان را برآورده سازیم.

حضور سبزبان نمونه کرجی در برنامه ارسی شبکه البرز


منتشر شده در تاریخ ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =