سعیدی

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر کرج به ساز و کارهای مناسب برای اجرای این سند اشاره و گفت: کرج اولین شهری است که نقشه مهندسی فرهنگی کشور را به اجرا درآورده است.

حجت الاسلام علیرضا سعیدی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج اظهارداشت: فرهنگ اسلامی در هر جامعه و کشوری با حفظ ماهیت و اصالت الهی و جهان شمول خویش، شکل و صورتی متناسب با مقتضیات جغرافیایی، تاریخی، زبانی و... به خود می گیرد. 

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر کرج تحقق آرمان ها و اهداف جامعه اسلامی مستلزم تامین کارکردهای فرهنگی آن عنوان و  اذعان کرد: فرهنگ اسلامی ـ ایرانی همان فرهنگ متعالی اسلامی است که در روح و کالبد فرهنگ ایران زمین دمیده شده و متناسب با تاریخ، جغرافیا، مذهب، زبان و... در طی ۱۴ قرن گذشته توسعه و تکامل یافته است.

سعیدی بیان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی برای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحقق اهداف و کارکردهای نهادی خود، تهیه و تدوین نقشه مهندسی فرهنگی کشور را در اولویت نخست خود قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: براساس وظایفی که برای هر یک از دستگاه‌ها در قالب این نقشه تعیین شده مباحث فرهنگی را پیگیری خواهیم کرد و انتظار می‌رود طرح‌های نقشه مهندسی با محوریت شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرج اجرایی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =