بضاعتی پور

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: تا پایان خردادماه، المان پرستار، کاروان و پهلوان در سطح شهر نصب می‌شود.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به برنامه ساخت و نصب المان در مناطق مختلف شهر که از سال گذشته آغازشده، اظهار کرد:  با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بنا بود سال گذشته ۱۰ المان ساخته و در مناطق مختلف نصب شود که ۷ مورد از آن‌ها اجرایی و نصب سه مورد از آن‌ها به بهار امسال موکول شد.

وی ادامه داد: المان رازی، مادر، آتش‌نشان، مهر پدری، دهقان فداکار و سردیس مرحوم زین‌العابدینی بخشی از این نمادهای شهری بودند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اضافه کرد: المان پرستار هم تا آخر اردیبهشت‌ماه، المان کاروان تا آخر خرداد و المان پهلوان هم تا ۱۵ خرداد نصب خواهد شد.

بضاعتی پور بابیان اینکه تمامی المان‌های نصب‌شده موضوعی بوده و در مکان‌های مرتبط نصب‌شده‌اند، افزود: المان مادر در میدان مادر، المان مهر پدری در محل سکونت پدری که از فرزند معلول خود مراقبت می‌کرد و المان دهقان فداکار در محل تولد این قهرمان ملی نصب‌شده و در نصب دیگر المان‌ها هم موضوعیت رعایت شده است.

وی بابیان اینکه تا قبل از سال ۹۹ به موضوع المان سازی در کرج پرداخته نشده بود، گفت: المان سازی در کرج  از سال ۹۲ تا ۹۹ متوقف شد و طی این هفت سال سازمان زیباسازی منحل شده بود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج ادامه داد: از سال ۹۷ مجدداً شاهد ایجاد زیرساخت‌های لازم در این خصوص ازجمله تشکیل کمیته‌های گرافیک، کمیته‌های هنر و... بودیم و درنهایت در سال ۹۹ المان سازی با دستان هنرمندان به نام کرجی از سر گرفته شد.

بضاعتی پور با اشاره به اعتبار هزینه شده برای ساخت هر المان گفت: برای ساخت هرکدام از این المان‌ها بین ۲ تا ۲.۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =