موقعیت مهدی

در پی تعاملات سینما هجرت و سازمان فرهنگی شهرداری کرج و موافقت شهردار، مقدمات تماشای نیم بهای فیلم دفاع مقدسی «موقعیت مهدی» که در کلام رهبر معظم انقلاب مورد تحسین قرار گرفته، برای کارکنان این نهاد مهیا شده است.

به گزارش کرج امروز، سینمایی «موقعیت مهدی» به نویسندگی و کارگردانی هادی حجازی فر تولید سالِ ۱۴۰۰ بُرش هایی از زندگی سردار عالیقدر شهید باکری است که در آن بازیگرانی همچون: هادی حجازی فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی فر، معصومه ربانی نیا، وحید آقاپور و روح الله زمانی به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم در بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با درخششی خیره کننده پس از نامزدی در ۱۴ بخش، برنده پنج جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم شد.

زندگی سردار شهید باکری از زوایای مختلف روایتی داستان گونه دارد؛ وی مدت کوتاهی شهردار ارومیه بوده و به همین جهت سالروز شهادتِ او در تقویم کشورمان مزین به روز شهردار گردیده است، وی اندکی پس از آغاز جنگ ایران و عراق ازدواج کرد و فردایِ آن روانه جبهه های دفاع از میهن در برابر دشمن بعثی شد.

«موقعیت مهدی» بُرش ها و بخش های مختلف زندگی این شهید والامقام را به تصویر کشیده و تماشای آن برای کارکنان شهرداری کرج خالی از لطف و عبرت نخواهد بود، بی شک سردار باکری الگوی موفق و بی بدیلی در راستای خدمت رسانی صادقانه و سلامت و عدم چشمداشت به موقعیت و منصب در عین برخورداری از جایگاه ممتاز اداری و تشکیلاتی می باشد که می تواند الگویی تمام عیار برای کارکنان مدیریت شهری به شمار رود.

روابط عمومی های سازمانها، مناطق ها و ادارات کل شهرداری کرج جهت هماهنگی بیشتر با مدیریت سینما هجرت برای تعیین نوبت و رزرو سانس می توانند در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۲۲۰۰۰۴ تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =