بازسازی خودرو

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از تعمیر و بازگشت بیش از ۹۰ درصد تجهیزات و ناوگان موتوری این سازمان به چرخه خدمت‌رسانی خبر داد.

محمدرضا خسروی در گفت‌وگو با کرج امروز، گفت: سازمان موتوری قدیم چند سالی است با سازمان بازیافت ادغام‌شده و سازمان جدیدی بنام مدیریت پسماند از درون این دو سازمان شکل‌گرفته است، از سال گذشته پس از بررسی و مطالعه میدانی و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهرداری همچنین با تکیه‌بر توان متخصصان داخلی، تصمیم بر این شد که امکانات مغفول مانده در سازمان، احصا و اکثر ماشین‌آلات طی فرایندی چندماهه  تعمیر و بعضاً بازسازی اساسی شود.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت‌ها، ارزش‌افزوده این تجهیزات تازه تعمیر دوچندان شده است که موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های مدیریت شهری شد چرا که تهیه‌ی امروز آن‌ها عملاً با موانع تحریم و مشکل تأمین ارز مواجه است.

این مسئول اضافه کرد: بر همین اساس با پیگیری و تزریق منابع سازمان، امروز بیش از ۹۰ درصد این تجهیزات و ناوگان موتوری تعمیر شده و به چرخه خدمت‌رسانی به شهر بازگشته‌اند.

محمدرضا خسروی گفت: تعداد زیادی از ماشین‌آلات این سازمان دچار آسیب شدید بود و از فرسودگی و خواب برخی از تجهیزات حدود شش سال می‌گذشت.

وی بابیان این‌که قیمت خرید هردو جفت حلقه لاستیک لودر حدود ۵۰۰ تومان است، افزود: با این وجود لاستیک‌ها تأمین و از مجموع ۱۹ بابکت سازمان مدیریت پسماند که از کارافتاده بودند، با برنامه‌ریزی انجام‌شده در حال حاضر ۹ دستگاه در حال خدمت بوده و الباقی نیز تا پایان امسال به چرخه خدمت باز خواهند گشت.  

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: با عملیاتی شدن تجهیزات و ماشین‌آلات سازمان پسماند بخش اعظمی از پروژه‌های شهری من‌جمله خاک‌برداری‌های زیرگذر ۹ دی از طریق همین ماشین‌آلات تعمیر شده انجام و چندین میلیارد تومان در هزینه‌های شهرداری صرفه‌جویی شد.  

وی افزود: انجام خاک‌برداری‌های کنارگذر شیخ‌آباد نیز با همکاری سازمان‌های مدیریت پسماند و عمران انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =