علی قاسمپور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج از زحمات و تلاش‌های وزیر محترم کشور، استاندار محترم، تمام مدیران و اعضای شورای اسلامی کلانشهر کرج در ادوار گذشته و حال در بهره‌برداری آزمایشی از فاز یک قطار شهری تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهرکرج؛ علی قاسم پور در نود و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، مشاوران و مدیران شهری برگزار شد، ضمن تبریک روز مهندس، روز جانباز و فرارسیدن میلاد خجسته حضرت علی اکبر (ع) اذان گوی دشت کربلا را به مردم و پیشگاه مطهر و منور حضرت بقیه الله اعظم «عج» تبریک و تهنیت عرض کرد و اظهارداشت: راه‌اندازی فاز اول پروژه قطار شهری که یادگاری از مسؤولان قبلی و حال شورای شهر و شهرداری است هدیه‌ای است به مردم شریف و ارجمند که به حق شایسته بهترین‌ها هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: مردم قدرشناس کلانشهر کرج نیازمند خدمات مطلوب هستند و ما نیز وظیفه خودمان می‌دانیم با زحمات شبانه روزی خود، بتوانیم این خدمات را به نحو شایسته به آنان ارایه دهیم تا ارمغانی باشد از شهرداری و شورای اسلامی شهر به مردم عزیز این شهر.

قاسم پور ضمن رد برخی شایعات نسبت به عدم دعوت مدیران و رؤسای سازمان‌های ادوار گذشته شورای شهر و شهرداری در مراسم بهره برداری از مترو، تأکید کرد: امید است با راه‌اندازی آزمایشی فاز یک،   فازهای بعدی این پروژه عظیم و ملی با توجه به همجواری استان تهران و البرز در راستای کاهش ترافیک و جلوگیری از آلودگی هوا با حمایت دولت به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه در ادوار گذشته پروژه‌های عمرانی-خدماتی و فرهنگی زیادی صورت گرفته است که این نشان دهنده تلاش و دلسوزی مسؤولان شهر است، تأکید کرد: روند رشد و بالندگی شهر با اجرای سایر طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و فازهای بعدی پروژه قطار شهری ادامه یابد.

قاسم پور در بخش دیگری از سخنانش به پرداخت عیدی کارکنان شهرداری و یکسان‌سازی حقوق و یکپارچه‌سازی آن اشاره کرد و گفت: با توجه به تباصر ۱۴۰۱ شهرداری در قالب تبصره ۹، معوقه کارکنان و عیدی آنان پرداخت شد.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر کرج؛ بی‌شک رعایت عدالت و رفع تبعیض از بدیهی‌ترین حقوق کارکنان است که همه اعضا شورای شهر نگاه یکسانی به کارکنان مجموعه مدیریت شهری دارند.

منتشر شده در تاریخ ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =