سعید صفری

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج از اجرای عملیات اصلاح هندسی تقاطع بلوار باغستان در خیابان بنی نجار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ سعید صفری با اشاره به اینکه هدف عمده و کلان اجرای طرح‌های عمرانی، کاهش بار ترافیکی است، گفت: از خروجی‌های مثبت اجرای این عملیات کاهش حجم ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان است.  

صفری افزود: عملیات اصلاح هندسی معابر به منظور تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه و تامین رفاه حال شهروندان صورت می گیرد.

سرپرست منطقه ۶ کرج گفت: به‌منظور بازگشایی گره‌های ترافیکی و ارتقای ایمنی تردد و سهولت دسترسی‌های محلی به شبکه معابر اصلی و فرعی، طرح اصلاح هندسی و مناسب‌سازی تقاطع بلوار باغستان در خیابان بنی نجار با اعتباری بالغ‌ بر ۶۵۰ میلیون تومان و اجرای پیاده راه و مناسب سازی به مساحت ۵۰۰ مترمربع اجرا شد.

صفری ارائه طرح ساماندهی، بهسازی و اصلاحات هندسی را بر مبنای اقدامات کارشناسی ذکر و عنوان کرد: انجام طرح های اصلاحی در مناطق و اماکن علاوه بر کاهش بار ترافیکی در تامین امنیت عبور مرور نیز بسیار حائز اهمیت است.

سرپرست منطقه ۶ کرج در پایان اظهارکرد: تسهیل و روان سازی تراکم ترافیک در نقاط پرتردد شهر، کاهش بار ترافیکی مسیرهای پرترافیک، مدیریت هدفمند حمل و نقل درون شهری از جمله اهداف شهرداری منطقه در خصوص اصلاحات هندسی معابر و میادین سطح شهر می باشد.

منتشر شده درتاریخ ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =