برنامه تلویزیونی پنج ستاره

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: بخش‌هایی از برنامه تلویزیونی پنج ستاره، ویژه تحویل سال و ماه مبارک رمضان از محل پارک شهید چمران کرج و اکو پارک روی آنتن شبکه تهران می‌رود.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار داشت: با مشارکت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بخش‌هایی از برنامه تلویزیونی پنج ستاره، ویژه تحویل سال و ماه مبارک رمضان از محل پارک شهید چمران کرج و  اکو پارک روی آنتن شبکه تهران می‌رود.


وی افزود: این برنامه به تهیه کنندگی فرهاد مختاری با پرداختن به فرهنگ و هنر غنی ایرانیان، تاریخ و جغرافیای ایران زمین و حضور میهمانان ویژه همراه اجرا با لباس‌های محلی تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.


سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: به تصویر کشیدن جذابیت‌های گردشگری، اماکن دیدنی ایران از دیگر بخش‌های این برنامه است.


عاقلی افزود: سریال «خیابان هشت یک» که مراحل تولیدآن به پایان رسیده لوکیشن‌های خود را در میدان اسبی و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج جلوی دوربین برده و ماه مبارک رمضان از شبکه تهران پخش خواهد شد.


وی عنوان داشت: این سازمان همچنین در ساخت سریال ۵۲ قسمتی «آزادی مشروط» به کارگردانی مسعود ده نمکی که کاری طنز با موضوع کروناست و اول آبان روی آنتن شبکه یک سیما رفته نیز مشارکت و همکاری داشته است.


منتشر شده در تاریخ ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =