علیرضا رحیمی

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: در جهت پیشبرد سیاست‌های شورا توجه ویژه شهردار و معاونت حمل و نقل ترافیک به این پروژه ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی محمودآبادی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در حاشیه برگزاری جلسات فوق‌العاده کارگروه قطار شهری که با حضور اعضای شورا، شهردار کرج، مدیران و مشاورین مربوطه صورت گرفت، گفت: در دوره ششم شورا کمیته و کارگروه‌های تخصصی در جهت کمک و تسهیل کار در شهرداری و همچنین در راستای پیشبرد اهداف در پروژه‌ها و کارها تشکیل شد که باید مدیریت شهری به تصمیمات این کارگروه‌ها توجه بیشتری داشته باشد تا پیشرفت کار حاصل شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا خواستار توجه ویژه شهردار و معاونت حمل و نقل ترافیک به موضوع قطار شهری کرج شد و اظهار داشت: در جهت پیشبرد سیاست‌های شورا در پروژه قطار شهری، ضروری است تا مدیریت با نگاه ویژه‌تری این موضوع را دنبال کند.

وی با تاکید بر اینکه رفع مشکلات مالی و قراردادی قطار شهری جهت تسریع در اجرای این پروژه مهم و حیاتی از اولویت‌های سال۱۴۰۲ می‌باشد، عنوان کرد: سرعت پیشرفت پروژه از ایستگاه آیت الله طالقانی (k) تا ایستگاه شهید سلطانی (Q) کند است و ضرورت دارد موانع اجرای پروژه هر چه سریعتر برطرف شده و قطار شهری کرج مانند سال گذشته با سرعت و جدیت همراه با رعایت قانون، پیش رود.

رئیس کمیسیون عمران با بیان اینکه پروژه قطار شهری نیاز امروز شهروندان محترم است، تأکید کرد: تأمین منابع مالی و خرید میلگردهای این قطعه از مسیر براساس مصوبه شورا و مهیا شدن رام دوم قطار جزء ضروریات اجرای این پروژه است لذا مدیریت شهری کرج پیگیری جدی در این زمینه داشته باشد که پروژه در زمان مناسب در اختیار شهروندان عزیز قرار گیرد.

توجه ویژه مدیریت شهری کرج به پروژه قطار شهری

منتشر شده در تاریخ ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =